Χρήστος Καγιάννης

0
2550

Βιογραφικό:

Είναι δάσκαλος και εργάζεται από το 1985 σε δημόσια σχολεία. Τα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας εργάστηκε σε ολιγοθέσια σχολεία του Ν. Θεσσαλονίκης και του Ν. Ηλείας, ενώ στη συνέχεια σε πολυθέσια σχολεία της Πολίχνης Θεσσαλονίκης. Την τρέχουσα σχολική χρονιά είναι Δ/ντής στο Δημ. Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας του Ν. Θεσσαλονίκης, ενώ για τα προηγούμενα 15 συναπτά έτη διηύθυνε το Δημ. Σχολείο Νεοχωρούδας, όπου σύστησε και λειτούργησε, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, τον Σχολικό Συνεταιρισμό “Αλέκτωρ”. Έχει επιδείξει σημαντική κοινωνική και συνδικαλιστική δράση.

Διαφήμιση

Περίληψη εισήγησης:

“Αγωγή ενεργού πολίτη: Λειτουργία σχολικού συνεταιρισμού

 

Ο ρόλος του σημερινού σχολείου είναι πολυδιάστατος, αφού, εκτός από τους αμμιγώς γνωστικούς στόχους, στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, στην ανάπτυξη της δημιουργικής και κριτικής τους σκέψης και στην προετοιμασία τους ως των αυριανών υπεύθυνων, δημοκρατικών και ενεργών πολιτών.

Ο θεσμός του σχολικού συνεταιρισμού, ένας θεσμός κοινωνικής ζωής του σχολείου, προβλέπεται στον νόμο-πλαίσιο 1566/1985, με τον οποίο επιχειρείται ο εκδημοκρατισμός της εκπαίδευσης, και στην Υ.Α. Φ.3/1085/Γ1/1456/2-12-1997 με θέμα “Σύσταση σχολικού συνεταιρισμού”.

Οι μαθητές/τριες του σχολείου, μέλη του συνεταιρισμού, συμμετέχουν στα όργανα διοίκησης, αποφασίζουν, επιλέγουν, διαχειρίζονται τα οικονομικά του, συνεργάζονται, διαπαιδαγωγούνται σχετικά με τις αρχές της αλληλοβοήθειας και της κοινωνικής ευθύνης και αναλαμβάνουν ποικίλες δραστηριότητες.

Αναλαμβάνουν τη λειτουργία του κυλικείου του σχολείου και του σχολικού παντοπωλείου, διαχειρίζονται τη δανειστική βιβλιοθήκη, οργανώνουν το θερμοκήπιο, καλλιεργούν τον λαχανόκηπο, συγκεντρώνουν ανακυκλώσιμα υλικά, λειτουργούν την κινηματογραφική λέσχη, γίνονται παραγωγοί εκπομπών στο ενδοσχολικό ραδιόφωνο, φροντίζουν και εξωραϊζουν το σχολείο, ανοίγουν το σχολείο στην τοπική και ευρύτερη κοινωνία, στηρίζουν τους συμμαθητές τους με το κοινωνικό παντοπωλείο…

Γίνονται οι αυριανοί υπεύθυνοι, δημοκρατικοί και ενεργοί πολίτες

Διαφήμιση
Previous article1η Πανελλήνια Συνδιάσκεψη Εναλλακτικής Εκπαίδευσης
Next articleΗ Σοφία Φώτεινα και η Παιδεία του Βάθους
Πηγή Παιδείας
Η Πηγή Παιδείας ιδρύθηκε στις 16 Ιουνίου 2016 από την Ευαγγελία Τζιάκα, με τη συμμετοχή μιας δεκαπενταμελούς εθελοντικής ομάδας καθηγητών μέσης εκπαίδευσης. Ξεκινώντας ως μια εμπνευσμένη ιδέα, εξελίχθηκε σε ένα εκπαιδευτικό και πολιτιστικό πόρταλ με πολυδιάστατη δραστηριότητα. Από τον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας, η Πηγή Παιδείας διοργάνωσε ημερίδες και σεμινάρια με θέματα όπως η εναλλακτική και περιβαλλοντική εκπαίδευση. Από τον Νοέμβριο του 2016 έως τον Απρίλιο του 2021, πραγματοποίησε πολυάριθμα σεμινάρια και τρεις πανελλήνιες συνδιασκέψεις σε συνεργασία με φορείς όπως το ΤΕΠΑΕ του ΑΠΘ, την Πρεσβεία της Φινλανδίας, την Πρεσβεία της Πορτογαλίας, το Υπουργείο Παιδείας της Κύπρου και τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Η ιστοσελίδα αναπτύχθηκε περαιτέρω με τη δημιουργία ενός καλά οργανωμένου web TV, το οποίο φιλοξενεί εκπομπές ποικίλης θεματολογίας και συνεντεύξεις, καθώς και τη διοργάνωση διαγωνισμών ταινιών μικρού μήκους και λογοτεχνικών διαγωνισμών. Σημαντικός σταθμός στην πορεία της Πηγής Παιδείας ήταν η εμπορική αξιοποίηση του λογότυπού της, ο οποίος έγινε σήμα κατατεθέν του εκδοτικού οίκου Bookguru.gr. Μέσω του Writers Agency Bookguru.gr, έχουν εκδοθεί βιβλία (παραμύθια και μη), ενισχύοντας την παρουσία της στον χώρο της λογοτεχνίας. Σήμερα, η Πηγή Παιδείας φιλοξενεί πάνω από 1.000 άρθρα, ένα πλούσιο web TV και πληθώρα βιβλίων εκδόσεων, συνεχίζοντας να αποτελεί έναν δυναμικό φορέα εκπαίδευσης, πολιτισμού και δημιουργικής έκφρασης.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here