Εύκολα σνακ για το σχολείο

0
165

Έχεις στερέψει από ιδέες για σνακ στο σχολείο;

Το παιδί σου δεν θέλει να ακούσει για άλλο ένα τοστ ή κουλούρι Θες/κης

Ποιες άλλες υγιεινές εναλλακτικές υπάρχουν;

Σου φτιάξαμε μια λίστα για να διαλέξεις: 

Αλμυρά σνακ

  1. Τυρί και πολύσπορο ψωμί

Επέλεξε το αγαπημένο τυρί του παιδιού, κατά προτίμηση κίτρινο για να το διευκολύνει στην μεταφορά

  1. Chips αραβικής πίτας με dip γιαούρτι-ελαιόλαδο

Κόβεις μια τορτίγια στα 4 και ψήνεις με λίγο αλάτι μέχρι να ξεραθεί.

Σε ένα κεσεδάκι γιαούρτι προσθέτεις αλατοπίπερο και 1 κ.σούπας ελαιόλαδο και ανακατεύεις

  1. Σάντουιτς

Ό,τι περίσσεψε από το χθεσινό φαγητό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για γέμιση σε σάντουιτς, με διαφορετικά είδη ψωμιού. Για παράδειγμα σάντουιτς με πολύσπορο ψωμί και κοτόπουλο ή τορτίγια με κιμά και λαχανικά.

  1. Λαχανικά

Κόψε σε ράβδους αγγουράκια, καροτάκια και πιπεριές. Μπορείς να τα συνδυάσεις με λίγο χούμους ή ντιπ γιαουρτιού

  1. Ξηροί καρποί

Η σίγουρη και εύκολη λύση. Άσε το ίδιο το παιδί να διαλέξει τον συνδυασμό ξηρών καρπών που του αρέσει

Γλυκά σνακ

  1. Παστέλι ή σοκολάτα υγείας

Προτίμησε τις μικρές, ατομικές συσκευασίες.

  1. Φρούτα

Διάλεξε φρούτα που είναι εύκολα στο καθάρισμα και την μεταφορά (πορτοκάλι, μανταρίνια, μπανάνες, μήλο, αχλάδι).

  1. Κέικ

Ένα σπιτικό κέικ φτιαγμένο με λίγα αυγά και ελαιόλαδο είναι μια καλή εναλλακτική. Μπορείς επίσης να προσθέσεις ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα για να είναι πιο νόστιμο και θρεπτικό.

Το σημαντικότερο είναι να προσθέτεις ποικιλία, καινούργιες γεύσεις και αγνά υλικά σε κάθε σνακ. Έτσι σίγουρα προσφέρεις στο παιδί σου ένα υγιεινό και ισορροπημένο γεύμα.

Πηγή https://www.diatrofi.gr/bri-i/child/%ce%b5%cf%8d%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b1-%cf%83%ce%bd%ce%b1%ce%ba-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%bf/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here