Βιογραφικό:
Είναι δάσκαλος και εργάζεται από το 1985 σε δημόσια σχολεία. Τα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας εργάστηκε σε ολιγοθέσια σχολεία του Ν. Θεσσαλονίκης και του Ν. Ηλείας, ενώ στη συνέχεια σε πολυθέσια σχολεία της Πολίχνης Θεσσαλονίκης. Την τρέχουσα σχολική χρονιά είναι Δ/ντής στο Δημ. Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας του Ν. Θεσσαλονίκης, ενώ για τα προηγούμενα 15 συναπτά έτη διηύθυνε το Δημ. Σχολείο Νεοχωρούδας, όπου σύστησε και λειτούργησε, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, τον Σχολικό Συνεταιρισμό “Αλέκτωρ”. Έχει επιδείξει σημαντική κοινωνική και συνδικαλιστική δράση.
Περίληψη εισήγησης:
“Αγωγή ενεργού πολίτη: Λειτουργία σχολικού συνεταιρισμού”
Ο ρόλος του σημερινού σχολείου είναι πολυδιάστατος, αφού, εκτός από τους αμμιγώς γνωστικούς στόχους, στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, στην ανάπτυξη της δημιουργικής και κριτικής τους σκέψης και στην προετοιμασία τους ως των αυριανών υπεύθυνων, δημοκρατικών και ενεργών πολιτών.
Ο θεσμός του σχολικού συνεταιρισμού, ένας θεσμός κοινωνικής ζωής του σχολείου, προβλέπεται στον νόμο-πλαίσιο 1566/1985, με τον οποίο επιχειρείται ο εκδημοκρατισμός της εκπαίδευσης, και στην Υ.Α. Φ.3/1085/Γ1/1456/2-12-1997 με θέμα “Σύσταση σχολικού συνεταιρισμού”.
Οι μαθητές/τριες του σχολείου, μέλη του συνεταιρισμού, συμμετέχουν στα όργανα διοίκησης, αποφασίζουν, επιλέγουν, διαχειρίζονται τα οικονομικά του, συνεργάζονται, διαπαιδαγωγούνται σχετικά με τις αρχές της αλληλοβοήθειας και της κοινωνικής ευθύνης και αναλαμβάνουν ποικίλες δραστηριότητες.
Αναλαμβάνουν τη λειτουργία του κυλικείου του σχολείου και του σχολικού παντοπωλείου, διαχειρίζονται τη δανειστική βιβλιοθήκη, οργανώνουν το θερμοκήπιο, καλλιεργούν τον λαχανόκηπο, συγκεντρώνουν ανακυκλώσιμα υλικά, λειτουργούν την κινηματογραφική λέσχη, γίνονται παραγωγοί εκπομπών στο ενδοσχολικό ραδιόφωνο, φροντίζουν και εξωραϊζουν το σχολείο, ανοίγουν το σχολείο στην τοπική και ευρύτερη κοινωνία, στηρίζουν τους συμμαθητές τους με το κοινωνικό παντοπωλείο…
Γίνονται οι αυριανοί υπεύθυνοι, δημοκρατικοί και ενεργοί πολίτες